menu bar

  • Glv strona
  • kontakt
  • regulamin
  • Buttony
  • środa, 29 sierpnia 2012

    5 sesji z SM

    wiem ze mnie nie było   bardzo długo więc postanowiłam dodać  na początek  5  sesji z site    dla was mam nadzieje ze wam się spodobają  . W  następnej  notce  dodam 3  dużo zestawy a więc z kim mam zrobić |? ,no i przepraszam innych współautorów na tym blogu ze nie dodawałam nowych notek  ale po  porostu nie mogłam  dodawać bo byłam na wakacjach i nie miałam netu ...

    sesja  nr 1- kolorowa 



    sesja nr 2-czarno -biała

    sesja nr 3 -różowa

    sesja nr 4 


    sesja nr  5 



    następne  6 kumów   dodaje nowa notkę ,
    mogę dodać wiencej takich  sesji  z  site  jak będziecie chcieli  -pisać jak mam dodać wiencej
     pisać z kim   mam zrobić 3  big  zestawy |? 

    18 komentarzy:

    1. Ooo ja poproszę big zestaw z zespołem Rammstein <3

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. oks to 1 zestaw będzie z Rammstein ,jeszcze 2 zestawy z kim ?

        Usuń
      2. Jak na razie wystarczy ten jeden :)

        Usuń
    2. ja poprosze z site boy

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. oks to już wiem z kim mam zrobić jutro postaram się dodać nowa notkę

        Usuń
    3. zrobię zestaw na bloga z tą 1 i 2 okok ? ; 3

      OdpowiedzUsuń
    4. ;oo. Śliczne! // Pernament-Designs

      OdpowiedzUsuń

    Piszesz ani mowo -podpisujesz się -zazdrośników ignorujemy .
    Jeżeli dodajesz komentarz, na pewno się zrewanżujemy
    Jeżeli obserwujesz, napisz to w komentarzu , a na pewno się odwdzięczę ♥