menu bar

  • Glv strona
  • kontakt
  • regulamin
  • Buttony
  • poniedziałek, 20 sierpnia 2012

    Zestaw [Big] + niespodzianka!

    .No siema z powodu duzej ilosci postów przy ostatnim moim zesttawie odwdzięczam wam się za to                
                                                                        PROSZE:
                                                                          AVKI:



    NAGŁÓWKI:










    TŁA:


                                          

    NIESPODZIANKA SESJA:




    KONIEC.MAm nadzieje ,ze sie podoba Pamietajcie BIERZESZ=PISZESZ 6-7 Komontarzy podobna notka z niespodzianką pozdrawiam .ExtremeBoy.

    6 komentarzy:

    1. Bardzo mi się podoba. Mam prośbę do ciebie ExtremeBoy abyś zrobił instrukcję na te nagłówki kształtne z tymi fotami (co na nich jest 5 fot w kształcie). Bardzo byłabym wdzięczna.
      Develey.

      OdpowiedzUsuń
    2. Mi także bardzo sie podoba. ;3

      Mam do ciebie prośbę ;> .
      Powiesz mi czym zrobiłeś te gwiazdki , jak sie one w pełni nazywają , i jak wiesz to czy wiesz z kąt zgrać .
      Z góry dziękuje ;D.

      OdpowiedzUsuń
    3. Są przepiękne, biore duużo z Bellą av, naq, i tła ;) Wsadze na ps. :)

      OdpowiedzUsuń

    Piszesz ani mowo -podpisujesz się -zazdrośników ignorujemy .
    Jeżeli dodajesz komentarz, na pewno się zrewanżujemy
    Jeżeli obserwujesz, napisz to w komentarzu , a na pewno się odwdzięczę ♥