menu bar

  • Glv strona
  • kontakt
  • regulamin
  • Buttony
  • wtorek, 14 sierpnia 2012

    Zestaw z eminemem.

    Ktoś prosił o zestaw z Eminemem więc prosze;
    [ Nie miałam czasu więc zrobiłam poszczególne rzeczy na szybko].

    Avek;


    Blend;


    II Blend. Z netu, przerobiony przeze mnie. ;3




    III Blend. Wiem że dziwny, ale mój 4 letni brat mówił żebym to dodała bo jest fajny. xD
    Więc na jego prośbę dodaję; 





    No i na koniec tło.




    Nie miałam czasu dlatego są takie.
    I pamiętajcie; Gdy bierzesz \ masz pytanie \ chcesz złożyć zamówienie - PISZ !

    PickMe.

    6 komentarzy:

    1. dzięki :) super biorę :*

      OdpowiedzUsuń
    2. A jak będziesz miała jeszcze czas mogłabyś zrobić nagłówek ?

      OdpowiedzUsuń
    3. tak kształtny i jak możesz to z nickiem - ♥ » τα τωσjα « ♥

      OdpowiedzUsuń

    Piszesz ani mowo -podpisujesz się -zazdrośników ignorujemy .
    Jeżeli dodajesz komentarz, na pewno się zrewanżujemy
    Jeżeli obserwujesz, napisz to w komentarzu , a na pewno się odwdzięczę ♥