menu bar

  • Glv strona
  • kontakt
  • regulamin
  • Buttony
  • piątek, 24 sierpnia 2012

    Zestawy z Demi Lovato i Emily Osment

    Muszę wam powiedzieć , że nie jestem na was zła za tylko 1 kom pod moją ostatnią notką , bo sama nie jestem z niej zadowolona ; / ale z dzisiejszej to nawet , nawet ; 3 Mam dla was po jednym zestawie z Demi & Emily . 

    DEMI LOVATO









    EMILY OSMENT













    Podobają się ? 
    Mam nadzieję, że tak : ) 


    BIERZESZ = PISZESZ 
    PISZCIE CO W NASTĘPNEJ NOTCE !
    ( 3 KOMENTARZE NN )


    3 komentarze:

    1. Uwielbiam tą sesję Demi ;D Bardzo podoba mi się z nią tło ;D

      OdpowiedzUsuń
    2. ejj dasz mi link do sesji bo kolezankla chce stronke ps.Dziekuje z góry i piekny zestaw

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. proszę ; 3 http://demipictures.com/thumbnails.php?album=707

        Usuń

    Piszesz ani mowo -podpisujesz się -zazdrośników ignorujemy .
    Jeżeli dodajesz komentarz, na pewno się zrewanżujemy
    Jeżeli obserwujesz, napisz to w komentarzu , a na pewno się odwdzięczę ♥